mandag den 25. marts 2013

Så blev det mandag igen, igen...

Jeg kan åbenbart kun finde ud af at blogge om mandagen.... Det er også helt ok, men denne gang er der gået lang tid siden jeg sidst har været her.
Gode undskyldninger er der nok af, men MS'en tager en del af mit overskud for tiden og derud over er jeg på uheldigste vis omgivet af dødsfald og andre dumme ting... :-( Så af og til er det svært at finde overskuddet til den her blog.

Men så snart jeg kommer i gang kan jeg mærke at det på mange måder er en god form for terapi og det er faktisk slet ikke krævende når jeg først er i gang. :-)


Nååhhh ja så har jeg også fået min tattoo farvet op, så nu er den snart 100% sprød!

Har lige købt den dejligste gave til mig selv... Mere om den en anden dag :-) Og så har jeg fået besked om min Goodiebox er på vej! Det er anden gang jeg får min box og er allerede afhængig, kan næsten ikke vente til den kommer med posten. Krydser mine små fingre for den kommer inden påsken! :-)

Nå men det var lige lidt om hvad der er sket... og det hele er skrevet fra min nye gave til mig selv :-)

Nyd solen mens den er der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar