fredag den 1. marts 2013

Fantastisk fredag

Så blev det langt om længe fredag :-)
Onsdag var en rigtig møg dag. Mit humør var i forvejen ikke i top og så fik jeg besked om at min barndoms venindes mor ligger for døden. De havde fået af vide af lægerne at der ikke kunne gøres mere, kræften har spredt sig til leveren og nu var der ikke andet at gøre end at vente på leveren satte ud ( =død). En ganske forfærdelig nyhed! Og mens min veninde og jeg sad og drak kaffe blev hun ringet op, hendes mor var blevet rigtig dårlig og var blevet kørt på hospitalet... Sådan en lorte onsdag, nu må der snart komme gode begivenheder i vores retning...

I går, torsdag, havde min mormor fødselsdag og min kæreste og jeg tog med hende ud og spise, det var bare så hyggeligt :-)



Og nu er det så endelig blevet fredag, i weekenden skal vi holde 10års jubilæum for vores højskole klasse, det glæder jeg mig super meget til! Faktisk kommer nogen af gæsterne allerede i dag, så jeg håber bare jeg mentalt kan klare en hel weekend fuld af mennesker, heldigvis er de alle super søde og dejlige så det bliver i hvert fald hyggeligt! :-)

God weekend derude :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar