onsdag den 27. marts 2013

Goodiebox og tulipaner!!

Påskeferie en er lige om hjørnet og i dag er der blevet købt forårs blomster i form af disse smukke tulipaner ...
Dejlige tulipaner
Og så kom der besked om der lå en pakke til mig på posthuset... Ikke dårligt, elsker at få pakker også selvom jeg ved hvad det er. Denne pakke var fra Goodiebox, min yndlings selvforkælelse for tiden, det er simpelthen så smart, man tilmelder sig og betaler 119 kr. pr. måned og så kommer der en box fyldt med lækkerier.

Pakken fra Goodiebox netop ankommet
Denne gang var der blandt andet, en utrolig lækker neglelak fra Sephora, Jeg blev bare nødt til at prøve den med det samme og den er bare super god og virkelig let at komme på. Det lyder måske lidt dumt men det er bare så vigtigt for mig den er let at komme på, pga min MS har jeg tit spasmer i højre hånd og det gør det altså ualmindeligt svært at ligge neglelak på. Men med denne skønne sag gik det altså som en leg, bedøm selv resultatet.

Jeg er helt tosset med farven, metalic blå-grøn!
Awesome!!
Pakken var også fyldt med andre lækkerier, men jeg skal jo lige prøve dem af før jeg kan fortælle om dem. Men nu kan jeg i hvert fald holde påskeferie med fine blomster, flotte negle og glæde mig til de andre gode sager fra min Goodiebox :-) Det skal nok blive en rigtig hyggelig påske, nu krydser jeg bare fingre for at foråret og ikke mindst varmen snart kommer til os.

GOD PÅSKE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar