mandag den 1. april 2013

En dejlig påskeferie!

Så lakker påskeferien mod enden, det har været en rigtig dejlig, hyggelig og super afslappende ferie... Rigtig dejligt og lige hvad vi trængte til... Her kommer der lidt billeder fra en dejlig ferie...
Onsdag efter arbejde kom Spiderman løbende forbi bussen...
Meget underligt!

Onsdag aften tog vi hjem til et par af vores dejlige venner.
Her bliver der fortalt og forklaret om instagram.

Dagen efter var vi lidt trætte, det var den ene mis også,
men ikke så træt at hun ikke lige kunne skabe sig lidt...

Fredag besluttede jeg mig for at holde påskefrokost for mig selv.
Jeg elsker påskefrokost, så tænkte at jeg ville nyde sådan en omgang.

Bagefter stod den på te og friske bær og et enkelt lille
chokoladeæg... uhmmm det er hyggeligt!
Dejlige friske bær, de smagte næsten solmodne.
Jeg elsker yogi te, især den der hedder sweet chili

Kylling i karry skal der til når påsken står for døren,
så fredag kogte min kæreste og jeg en dejlig øko-
kylling og lavede kylling i karry.
Lørdag skulle vi til frokost hos Mormor, men inden tog vi på
kirkengården og lagde blomster på lillesøsters grav.

Dejlig påske-hygge hos mormor, der var alt fra sild til
citronmåne, det var så skønt. Fik en masse gamle billeder
af familien, det kommer der sikkert noget om en anden dag.

Og så blev det mandag og anden påskedag....

I dag har jeg lavet mig en lille påskefrokost igen,
som sagt elsker jeg den slags og nu var sidste chance
Og så kom påskeharen på besøg

Den søde påskehare kom med smukke orkideer, jeg elsker blomster
(hvem gør ikke det) og især orkideer.

Påskeharen havde også lige taget en lille surprise med til mig i form
af tre kinderæg, Kasper spiste de to af dem og jeg nøjedes bare med et enkelt. 
Håber alle har haft en dejlig ferie og nydt lidt af det gode vejr :-) det har jeg i hvert fald, selv om det måske ikke lige fremgår af billederne her :-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar